Fortsättning på Best of 2006...

Sådärdåja, då har man klarat av en arbetsdag, hämtat barnen på dagis, tvättat stor tvätt (rätt svettigt blir det), hade mycket energi idag så mellan maskinbytena så bakade jag kanelbullar minsann:D. Tror att jag skulle vara en ganska bra hemmafru haha. Men nu ligger man här i sängen och klockan närmar sig midnatt igen men det sköna i kråksången är ju att imorrn är vi lediga hela familjen, tjohooo:D:D. Kom på att jag borde ha fått barnen att lova att sova till minst 10 imorrn hihi.

Men nu ska ni inte behöva läsa mer dravel utan vi kastar oss in i fortsättningen på gårdagens inlägg, enjoy!

Vet inte riktigt vad man ska skriva här, vi var ute på en liten promenad och plötsligt kände vi oss väldigt starka och vitala...


Manlig kärlek är aldrig så vacker som på hårdrocksfestival haha...


Ibland ett nödvändigt ont...


Jag och Metall-Nettisen ifrån Skara Posar lite.


Här skulle man återigen kunna skriva nåt kul om manlig kärlek...men det hade varit ett billigt poäng hehe, så jag skriver isället att det var väldigt kallt i vattnet....


En av våra jättetrevliga och generösa grannar Rickard...man blir ju glad bara av att titta på karln haha:D


Hasse The grandfather of rock n roll instruerar ungtuppen Robin i konsten att fälla upp en brassestol...:D


Resultatet talar väl för sig själv?:


Mysigt runt den icke-existerande lägerelden:D


Rock n roll!


Kommentarer
Postat av: Nalle

Manlig kärlek all the way ;)

2009-05-21 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0