Festivaluppladdning och märkliga beslut:D

Ett väldigt långt tag sedan jag bloggade nu men jag tänkte göra ett nytt försök nu. Verkar som livet snurrar iaf något långsammare just nu och då får man ju passa på att fylla ut tomma tidsluckor på bästa sätt hihi:D.

Tog idag ett mycket märkligt beslut...jag tänkte springa göteborgsvarvet nästa år, vet inte riktigt hur genomtänkt det var men ett beslut är ett beslut:D. Ska tilläggas att jag aldrig har sprungit så värst långt eller fort och den senaste riktiga träningen jag gjorde var för snart 4 år sedan innan Matilda föddes...ujuj det här kan bli bra:D:D. Hade en liten tanke på att detta skulle kunna bli en liten träningsblogg...vad tror ni om det? Funderar på om man ska go public med vikt och omfång och grejer också innan man börjar träna...kanske ska fundera ett par gånger till på det haha.

Men viktigast nu är ju så klart att det snart är dax att fara på festival, tjohooo! Det är dax att göra packningslistor, kolla tält, kontrollera att korken till luftmadrassen är med...(nickar leende till Björn hehe)...lyssna in sig på musik...(har börjat lyssna på...ja håll i er nu...Journey hehe, Don`t stop believin är en rätt trevlig truddelutt!).

Här nedan följer nu ett litet bildcollage från 2005, enjoy!

Sebastian Bach 05, sjunger surt som räven ibland...men ärligt talat vem f-n bryr sig när han är KUNG AV ROCK n RÖJ!


Ojoj så bra det var...STOR kärlek!..."Youth gone wild!"


Fler än jag som ville se lite skön rock n roll....:D


Ja här sitter mina husgudar Dream Theater och väntar på att få skriva sina autografer till mig haha...(här fick man visst inte fotografera...woops;)


Här satt herr bach och signerade:D. Trevlig karl och band...de undrade varför man sjöng om "little frogs" in the middle of svenska sommaren....vad svarar man på det haha?


Megadeth!...som frontas av världens bittraste människa...men bra låtar gör han!...gillar hur han står och håller händerna samtidigt som ljuset faller så lämpligt på honom:D.


Kan inte låta bli att beundra en del människors dedikation till hårdrock:D


Bildtext rätt onödig:D. Men for your information så är detta under Pull me under under Dream Theaterspelningen:D


Imorrn blir det Best of 2006...
Hej på er och stay true to heavy metal in the night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag funderar också på om jag ska anmäla mig till varvet nästa år men jag funderar nog ett tag till hahah

2009-05-19 @ 17:24:58
Postat av: Claes

Tjena! Skriv gärna vem du är som skriver:D

2009-05-19 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0