Best of 2008!

Tänkte pröva på att blogga lite såhär på kvällskvisten för en gång skull...se hur det är:D. Man kanske inte behöver blogga vid midnatt varje gång haha. Så nu kör vi best of 2008, med Billy Idol i högtalarna:D. Jag gör som vanligt och låter bilderna tala för sig:D

Lilla jag med snygg solhatt:D


Snögga pöjka från väschöttaschlätten...


Det är viktigt att det finns en duktig arbetsledare i varje team...


Happy Vanja-flicka på SRF 08, whohoo:D


Rock n roll! Vanja och Claes...(Claes till höger by the way;)


Coolaste och populäraste killen i publiken *ler*...rockade hårt under Disturbedkonserten!


Vad sjutton ska man skriva här haha?


Syns kanske inte att det är Ace Frehley men det är en rätt skön bild tycker jag:D. "Back in the New York Groove!"


David Coverdale och hans Whitsnake:D


Skön bild från Def Leppard-spelningen:D


Vi stod längst fram under Def Leppard, skönast var en polsk tjej som undrade om vi kunde hålla en plats åt hennes mamma hihi...Def Leppard är inte det farligaste bandet på jorden hehe:D


Frukost i det gröna...ser ut som varken jag eller Stefan har vaknat dock...


Frukoststället sålde en hel korv...:D


Japp...helt korrekt...det sved...



Den lila/rosa färgen matchar färgen i mitt vackra nylle rätt bra haha


Stilig pojk!


Sölvesborgs hårdaste handväskehållare...


Under Whitesnakegiget...*Is this love?....or am I dreaming...*....Skön allsång:D


Well detta var en av tre mappar med bilder från 08...det kommer mera!:D


Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, ni e för goa ni 2



Saknar er mest

2009-05-22 @ 09:21:09
Postat av: Claes

Goa och SNYGGA glömde du haha:D. Vi får se till och träffas i sommar:)

2009-05-22 @ 10:08:47
Postat av: missymizzy

Lyssnar på Whitesnake och ser dessa bilder, så underbart...Längtar som attans nu.......Och den rosa hatten ska med i år också, hahah!!

2009-05-22 @ 19:32:51
Postat av: Josefin

Galet att du fått med min polare jag träffade på Arvika på en av bilderna

2009-06-11 @ 17:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0