Jag har upptäckt Facebook hihi:D

Finns det någon som ger uttrycket "Bättre sent än aldrig" ett ansikte så är det nog jag just nu:D. Är fortfarande i inlärningsfasen men det är väldigt trevligt, styrkan i communityn är ju mängden människor som är medlemmar, det är väldigt lätt att hitta vänner.

Gumman min har en liten tjejkväll hemma hos oss så jag och tjejerna har flytt till min kära svärmor. Här har vi lagat fläskfile och potatisgratäng och till efterrätt åt vi cheesecake som sambon skickade med oss, inte dumt alls:D.

Hade planerat ett ytterst trivsamt  och underhållande blogginlägg med drösavis med roliga bilder nu inatt men bredbandet hos svärmor är av snigelvariant så det får tyvärr vänta tills imorrn. Önskar er alla en god natt iaf.

Over an.....zzz....zzzz.....zzzzzzzz........


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina flickor du har... roligt att läsa lite! KRAM

2009-03-24 @ 07:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0