Då var man 31 då...

Är inte det ganska så vuxet egentligen? Känner mig inte så värst vuxen hehe...men det känns rätt så skönt det,förlorar man barnasinnet så känns det rätt kört:D. Hursomhelst är jag sååå nöjd med min födelsedag, fick två finfina pärlplattor av mina små flickor, en kaktus och en Maiden-tröja från jobbet...och sist men inte minst...en 4-dagars biljett till SRF 09 av gumman min...whohooo! Det är en lurig dam jag lever tillsammans ska ni veta...




Idag hämtade jag även ut min nya mobil tjoho...en sådan här, så nu ska det fotas minsann:D




Nej nu är det dax att krypa till kojs, ha det gott vänner! Lämnar er med dessa härliga bilder...





Baywatch-Boys!...(Dom säger att skratt förlänger livet...så jag skulle gissa att jag nyss förlängt ditt liv med iaf ett par minuter haha...)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej kikade in på din blogg av ren nyfikenhet =)

Och fick se en bild av dig ganska långt ner på sidan iförd fiskarmössa,kunde inte låta bli att flina lite då jag nästan skulle kunna påstå att du är en look alike till min sambo när han hade helskägg.

Jag la upp en bild på honom (tyvärr inte när han har helskägg) på min blogg om du vill jämföra själv =)

mvh Johanna

2009-03-26 @ 23:30:02
URL: http://rokkvadis.blogg.se/
Postat av: Linda

Välkommen i 30+ klubben! =)

2009-03-27 @ 19:14:49
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: krille å steffo

Qut!! bada är allti bra:) glöm dock ikke handflatorna;)

2010-03-20 @ 00:44:54
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0