Kommer inte på nån rolig rubrik men...

lite bilder ska vi väl ändå kunna klämma fram!:D.

Så här har vi alltså det senaste (sista!) tillskottet i familjen Andersson/Ohlsson...Alfons!











Den kvinnliga delen av familjen...man blir så...stolt....:D


Mer knasigheter...


Tjejerna avbröt lunchen idag för att springa ut och njuta av  värsta regnskuren, jag och Alfons förevigar ögonblicket från balkongen:D


Bella badar i Hofsnäs.


Bella i vattnartagen. Rätt gullig tjej det där:D


Due to public demand så publicerar jag en liten bild på mig haha:D


Nu säger Alfons godnatt!


Undrar just hur smart det är att blogga till 1 på natten när man har en nyföding i huset...här offrar man glatt skönhetssömnen för er kära bloggläsare  hehe:D. Nejdå lille Alfons har skött nattsömnen på ett ypperligt sätt. Keep up the good work säger jag. Nattinatt på er godingar!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja du borde ju sova så du orkar med.. men du är ju ung o pigg!!



Tack för fina bilder och kommentarer!



Ni är en riktig mys o drömfamilj! =)

2009-07-09 @ 10:54:05
URL: http://www.dansmaffian.se
Postat av: vanja

Tror jag dööööör, sååå söööööööööööt!!! Och mössan!!!! Om par år har vi en ny meddlem till SRF, hahahaah!!!!! kram på er och trevlig sommar.

2009-07-09 @ 11:37:56
Postat av: Katri

ÅÅ vilken liten sötis!! Jätte grattis!

Kram

2009-07-09 @ 12:31:14
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anders/Niclas/Eva

Har nu sett och beundrat; Hugo ar ljuvlig. Kommer for att beundra pa plats lordag, tror vi

/the crew

2009-07-09 @ 21:37:19
Postat av: Jessica

GRATIIS GRATTIS gud vad roligt med eb liten hårdrocks kille - skit söt!!!!

2009-07-10 @ 08:42:30
Postat av: SaraRydell

:) Det kallar jag bara super duper söt!! Kan inte bara jag få smita in i din familj och få gosa med alla? :O Ha en toppen sommar nu :D

2009-07-12 @ 15:12:42
Postat av: Michaela

Men vilken liten gulle-kille! Vad glad jag är för er skull. Hoppas att allt gick bra med förlossningen. Ååååååå, vad jag längtar efter en liten till!



Tyckte verkligen om den fina kvinnliga delen av familjen. Det är ungefär så det ser ut hos oss med ;)

Kan inte förstå att dem går ut till regnet när ni bor i Borås.....usch, det är det SISTA jag saknar från landet Sverige :) Ha det gött

Kram

2009-07-15 @ 04:43:05
URL: http://www.thadandmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0