Grabbarnas morgonmys:D

Sitter med Alfie i soffan, han har precis fått en flaska frukost:D. Så nu ligger han nöjt i min famn och småhickar ibland...(hmm det låter lovande för framtiden inte sant?). Resten av familjen ligger ff och snarkar, ute slår regnet mot rutan då och då, så vi snackar grymt mycket mysighet.

Och där bajsar Alfons...be right back after the blöjchange, hold on!

Ska ta och leta upp lite bilder nu:)

Storasyster tar hand om lillebror.


Första badet, han gillar`t!


Nybadad Alfie!


Alla vet ju hur ett bad kan ta musten ur en...


Glad pappa med nytt och fräscht Alfons-kräx på tröjan.


Glada flickor i Ramnaparken.


Lek och bus i stugan.


Söt sommar-Bella i stugan.


Det var det hele, nu ska jag och lilleman lyssna  på Judas Priest, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Jag kan inte nog säga det.. men ni är den ultimata lyckliga familjen!



Det syns när man tittar på bilderna och läser din blogg!



Så här skulle alla få ha det! Framförallt alla barn!

2009-07-18 @ 11:57:30
URL: http://www.dansmaffian.se
Postat av: jeanette

diggar första bilden, han ser inte alls sugen ut på bellas sällskap :)

2009-07-19 @ 11:47:52
Postat av: Åse

Grattis till er lille nye familjemedlem. Det gjorde ni fantastiskt bra! Kram Åse

2009-07-28 @ 09:47:23
Postat av: michaela

Härliga bilder. "musten" bilden är min favorit. Han är så stilig. Saknar er alla!

Kram

2009-08-05 @ 00:47:29
URL: http://www.thadandmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0