God morgon!

Först och främst skulle jag vilja tacka alla mina läsare...vilken fantastisk succe bloggen har blivit:D! Jag skulle gärna vilja krama om alla ni 12 som har varit inne och läst om Familjen Andersson/Ohlssons äventyr och tro inte att jag blivit mätt på framgångens ljuva sötma. Nejnej...theres more to come!

Tänker börja dagen med att rapportera och fira att det igår släpptes ett nytt band till årets Sweden Rock Festival...och det är inget mindre än....TADAA!!!



Jajamänsan så nu är det bara att köpa biljett och börja längta! Kommer bli en skaplig allsång...*drömmer mig bort...*
Ha en bra dag allihop, nu ska mina barn få sig lite frukost!

Over and out!
/Claes

Kommentarer
Postat av: Nalle

Vi 2, ska stå längst fram och sjunga oss hesa genom natten :)

2009-02-10 @ 10:17:56
Postat av: Katrin

det var inget dåligt band dom släppte, nu måste du ju vara grymt nöjd. men jag vill iaf fortfarande inte med inte riktigt mina favos

2009-02-10 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0