Första bilden...testing testing:D

Eftersom detta är Hårdrockpappans blogg så vore det väl ska om inte första uppladdade bilden hade hårdrocksanknytning. Här har vi mig i mitten (han som ser ut som Chewbacca i Star Wars haha), min Brother in arms Björn och min nya hårt rockande vän Vanja:D

Eftersom detta är Hårdrockpappans blogg så vore det väl ska om inte första uppladdade bilden hade hårdrocksanknytning. Här har vi mig i mitten (han som ser ut som Chewbacca i Star Wars haha), min Brother in arms Björn och min nya hårt rockande vän Vanja:D

Kommentarer
Postat av: Nalle (Björn)

Rock on dude!!

2009-02-05 @ 22:10:55
Postat av: Linda

Hallå där! Välkommen till bloggeriandets fantastiska värld!! Nu vill vi se bilder på kidsen, Metallica och annat mysigt...

Kram

Linda

2009-02-06 @ 18:40:26
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: elin♥

Hej!

Hur har din dag varit ? : )

Vad tycker du om låten på min blogg?



Kramar

2009-02-06 @ 18:41:40
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0