Äntligen!

Det svenska folket har längtat...kvinnorna trånat...männen har (i tysthet såklart hehe) väntat på vägledning i mörkret...journalister har förgäves försökt gräva fram information...paparazzis har belägrat Lindormsgatan från Ritz till...hmm...Giffaplan...Snacket har gått på stan, Latte-mammorna har skvallrat om det på Tant Grön...de manligaste av manliga byggarbetare har tisslat om det i lunchkön...Frågan alla ställdes sig nu är såklart..."Är det verkligen sant? Är det dags? Kommer han verkligen...?....Ska Claes verkligen äntligen börja blogga?!"

Svaret kommer här...(får jag be om en trumvirvel tack?)...JA! Det är sant! (Öronbedövande ljud av champagnekorkar och fyrverkerier som lyser upp vinternatten)

Så välkommen att kika in genom fönstret till min härliga och händelserika värld!...(en av mina bästa egenskaper är att inte bygga upp stora förväntningar på mig själv haha...)

Nu ska se om jag kan lista ut hur man lägger upp bilder på bloggen...det blir liksom lite roligare då än att bara läsa en massa text rad efter rad efter rad efter rad efter rad efter ra........
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nalle

Äntligen har han kommit igång ;)

2009-02-05 @ 21:54:56
Postat av: Anonym

Gött nu kommer vi ha koll på er!! Hälsa dina goa tjejer Kram Emma

2009-02-08 @ 13:43:05
Postat av: Åse

Nu har jag läst igenom hela din blogg. Vad roligt du skriver! Kul att ni ska få tillökning. Ni blir en riktig storfamilj vad det lider! Eller!? Hälsa Alexandra så gott från mig!

Kram

2009-02-12 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0