En rock n`roll-morgon:D

I hårdrockens tecken började denna underbara tisdagsmorgon:D. Ett band från Kulturskolan kom till skolan och uppträdde i aulan för hela skolans elever...va kul tänkte jag först, hoppas dom kör nåt lite hårt iaf. Kanske Kiss eller nåt sånt. Men vad händer?!...jo första låten de kör är "Symphony of destruction" med Megadeth haha...hur grymt som helst enligt mig och iaf några hårt rockande elever:D. En stor eloge till de modiga bandmedlemmarna! Andra godingar vi bjöds på var Rock you like a hurricane med Scorpions och Black Night med Deep Purple.

Imorrn är det dax för skolresa till Varberg, där väntar guidad tur på fästningen, bad (?), torghandel och pizzaätande:D. Blir tidig avfärd med tåg, ska samlas 07:15 vid resecentrum så jag tänkte avrunda här och skicka med er några sköna bilder istället. Tänkte skriva lite mer men även en Superpappa har tydligen sina begränsningar;)...

Tänkte visa er hur snabbt man kan somna med en glass i munnen efter man har hjälpt sin morfar att flytta...


En liten minut och 2 centimeter glass senare...:D


Bella visade också prov på oanade talanger som att kunna äta glass i sömnen hihi:D.


Lövkrattning i stugan med Lotta under påsken:)


Skön bild:D


Löv är kul:D!


Bella hittar sitt påskägg i skogen:D


Här har båda hittat det de ska, nu går det undan!


Här har Bella hämtat ut paket åt mormor på posten, så när man har jobbat, då får man ha fikarast:D


Mer underbara sovbilder på Bella...


Nöjd och glad Matilda:D


Så kan det gå när man hoppar studsmatta:D


Matilda e inte sämre hon:)


Söta päskkärringar:D


Nu säger jag gonatt! Sov så gott allihop!
/Claes


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får en mysig skolresa i morgon! Kul att se liiite annat än Skara sommarland... =)

2009-05-27 @ 19:42:55
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: SaraRydell

Hoppas ni hade det jätte roligt i VBG och att det kanske kommer bilder på det med?

Sen måste jag erkänna att dina döttrar får mig att vilja skaffa barn! Så grymt söta och charmiga är dom, samma effekt som riktigt små barn har på mig ^^

2009-06-04 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0