Dear fans...

Here we go again:D. Det börjar verkligen dra ihop sig, bara 10 dagar kvar till julaft...festivalen menar jag:D.

Lördagen har varit oerhört skön i det Andersson/Ohlssonska hemmet. Vi vaknade som vanligt runt kl 06:00 allihop, frukost vid sjutiden sedan, sen var det storstäd medan gumman vilade lite (hon börjar bli ganska så gravid nu, bara 6,5 veckor kvar till leverans hehe:). Runt 12tiden drog vi iväg på familjepicknick till Ramnasjön, grillad kycklig, kamben och potatissallad stod på menyn, gott som attan:D. Sedan blev det ett besök på den förträffliga lekplatsen där vi gungade och lekte jage:D.
Efter det kom vi på att vi skulle åka ut till stugan och hälsa på min mor och far, väl där lekte vi lite till och gräddade pannkakor:D. En riktig gottedag på alla sätt!

Nu sitter jag vid köksbordet och bloggar och gumman min sitter mittemot och syr, tänkte att vi skulle hålla på de klassiska könsrollerna för en gång skull...det är inte så ofta haha. Vi blandar och ger mycket i vår lilla familj:D

Så idag blir det en härlig blandning mellan hårdrock och barnfamilj, instant win det där:D

Tog aldrig någon bild när vi käkade maten...var alldeles för hungrig då haha...här njuts det iaf av efterrätten på egen filt.


Dax för trimning kanske:D...nån som vet om det är lätt att färga skägg?:D


Matilda kollar temperaturen med sitt superkänsliga pekfinger:D


Syrran vill ju inte vara sämre...


Hmm...in här alltså...men vart tar det vägen sen då?


Aha!


Kom och tänka Aerosmiths gamla dänga "Livin`on the edge"...


Matilda har lärt sig att ta fart själv...lovar att det är en välsignelse:D


Tre fjärdedelar av familjen på en gungställning....eller ja...egentligen fyra femtedelar om man räknar lillen/lillan i magen:D


Go Alex!


Close-up på Bella Bus inne i ett av husen på lekplatsen, hon har precis gett mig middag...grusköttbullar...mumsigt!


Härlig bild på Bella.


Nyfiken Matilda...och hon ska enligt egen uppgift inte ha ätit några maskrosor...(observera gula fläcken under munnen hehe)


Bella tränar på hopp och Matilda i full fart på stegen in mot rutschkanan...exakt samma stege som hon en stund senare ramlar ner ifrån...


Härlig bild på Bella Bus, älskar!


Matilda kör lastbil till Borås:D...ett framtida yrke månntro?


Sådär då övergår vi till Srf-bilderna...

Att sätta ihop ett partytält=Plockepinn för vuxna haha...


Myyyycket härligt folk:D


Ja så här såg jag ut förra året, kommer ha en annan approach i år:D


Björn demonstrerar festivalens skönaste stol!


"Priest! Priest! Priest! Priest!..."...Bra som f-n!


Den här bilden är jag jäkligt stolt över:D


Den här är väl inte så dålig den här heller:D


Nalle, jag och Vanja...i år får vi sällskap av Nizze och Emil!


Skarafolket kan ju också få vara med...Jeanette och Stefan


"Space-Ace-wannabe"


Originalet "Space-Ace" Frehley...


Inte så mycket att göra i väntan på Whitesnake förutom att studera Björns fötter haha...


Sjunger surt som räven men en showman är han iaf!


"asså shit va snygg han är den där David Coverdale, jag lovar, han kollade rakt på MIG!..." (haha sorry Björn, kunde inte låta bli:D)


Klattes "lite-söt-men-ändå-busig-look"...


Klattes "för-mycket-festis-look"


Klattes "Klatte-look" haha


Nalle njuter av livet:D


Älskar menyn...:D


Tobias Sammet under Avantasiagiget, TACK för att ni körde Promised Land! Ta med er Kiske nästa gång också:D


Grymt bra! Ge mig en DVD nu!!!


Fler än jag som tyckte det var bra:D


Jorn Lande....vilken röst!


Kai Hansen sjunger Alice Cooper del i The Toy Master, kul överraskning:D


Well good morning sunshine:D


Å så hemfärd mot Borås...snart är det dax igen, dock har vi uppgraderat oss liiite grann till en V70 istället haha...Rock n Roll!


PUH! Sådärja då var det klart för ikväll, skriv gärna nåt uppmuntrande i kommentarerna så att jag orkar göra om det igen haha. Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nalle

Man blir inte mindra sugen, när man ser srf bilderna. Men snart är vi där Klatte!! =)



Du har rätt knasiga barn! ;)

2009-05-23 @ 23:52:49
Postat av: missymizzy

Hahah, hemske bild på mig......men snart lär man se ut så igen, haha...

2009-05-24 @ 00:32:01
Postat av: Heléne "dansloppa"

Hej hopp!



Nu har jag kollat in alla bilderna.. observera ALLA bilderna.. hihi.. men du glömde ju skriva att jag också skulle följa med på SRF! hihihi..

2009-05-24 @ 00:44:07
URL: http://www.dansmaffian.se
Postat av: SaraRydell

:) Så sjukt mysig dag du verkar haft, utan fågellort denna gången ;)

Dina bilder av SRF får mig att nästan vilja åka dit med.

2009-05-24 @ 01:29:35
Postat av: Michaela

Jag är ytterst imponerad......mest utav att du ORKAR ett sådant här långt blogginlägg ;) Härliga bilder! Ser ut som att tjejerna mår bra. Ska bli spännande att se om det blir en till tjej snart här. Hälsa tjejerna så gott från oss.

Kram

2009-05-25 @ 06:05:38
URL: http://www.thadandmia.blogspot.com
Postat av: Linda

Kul att du börjat blogga igen! Väldigt vad stora barnen har blivit... När hände det? Hoppas allt är bra med er och magen! =)

2009-05-25 @ 17:27:02
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0