Jag fyller år:D...imorrn hihi

Japp äntligen! Älskar att fylla år, det är ju skitkul. Presenter och tårta är the shit ju. Eller ja...fyller man på självaste våffeldagen så får man ju skylla sig själv lite grann...mycket våfflor blir det! Menmen...gott är det ju:D

Ser inte så dumt ut alls:D


Det här med Fejsbook fascinerar mig fortfarande, håller på att bli rätt biten faktiskt trots att det sidan är skapligt dålig rent funktionellt. Rörig och med en massa onödiga prylar...den skulle kunna vara sååå mycket bättre:). Gillar att man kan hitta gamla bekanta på ett lätt sätt, har nu chattat med flera personer jag inte träffat sen på 7...10...12...oj...haha fasen va gammal jag är egentligen:D.

Men vad har då hänt under dessa veckor då jag inte har bloggat så frekvent, du måste ju ha massor att göra efter som du inte bloggar så ofta tänker ni säkert...så här kommer en liten uppdatering:D

Här är vi på välsignelse för en av våra kompisars dotter. Två tjejer som fått reda på att det snart ska serveras kladdkaka...jojo hehe...
 

1 st sexig flickvän:D...man blir allt lite stolt haha:D


Ja det gäller att njuta av livet:D


Det är jobbigt att vara på dagis hihi...


Matilda hjälper mig att rulla köttbullar...hon är jätteduktig på det....*pappa stolt*


Den här märkliga varelsen dök upp ur badkaret nu ikväll...vet inte riktigt vad det kan vara hehe:D. Dock ganska gullig:D


Äntligen första kortet på magen här på bloggen...visst är hon tjusig:D!


Det är jobbigt att vara fotomodell:D


Ska avsluta med en SRF-bild...har slarvat med det på sistone! Spana in världens coolaste lill-rocker i publiken...rockade hårt och blev väldigt populär  hehe.


God natt och rock on gott folk!

Kommentarer
Postat av: Katri

2009-03-25 @ 08:36:03
Postat av: Katri

hej grattis på födelsedagen! Häftig blogg!

Hälsa Alex!

Kram Katri

2009-03-25 @ 08:37:06
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Katrin

grattis grattis hoppas du haft en bra dag, och du ta och leta upp mig på facebook kram

2009-03-25 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0