Hyllningsinlägg!

Tänkte sprida lite glädje här idag mina kära bloggläsare! Det kändes som det var dax för ett hyllningsinlägg:D. Bra ide inte sant?

1. Spotify! Japp på första plats så finner vi musiktjänsten Spotify, vilken suverän tjänst det är. Fine all musik finns inte men jag vet inte om man kan kräva det, som komplement till den egna musiksamlingen är det suveränt iaf. Känns lite som att detta är framtiden iaf. Programmet är litet, kräver väldigt lite resurser och är väldigt lätthanterligt. Är det någon som är intresserad av att pröva så har jag några invites att skicka, det är bara att maila:)

2. Hårdrock! Jäkligt bra grejer som passar till alla tillfällen här i livet....städning, bilkörning (kan bli dyrt dock hehe), träning, matlagning, tvspelande, när man målar om stugan....tja det mesta helt enkelt. Undra vilken låt man skulle kunna ha på sitt bröllop...Billy Idols White Wedding kanske haha? Tipsa gärna!

3. Jobb man trivs med! Så idag hyllar jag mitt eget jobb, trivs grymt bra. Elevassistent FTW!

4. Föräldrar! Dom är bra dom, förtjänar en egen plats på hyllninglistan:D.

5. Barn! Att få höra dem säga "Pappa du är bäst"...är tämligen oslagbart....<3<3<3<3<3

6. Alla som lägger ner mer tid på sin blogg än vad jag gör! En hyllningsapplåd till er från mig, det är jättekul att läsa era bloggar. Får skärpa mig på bloggfronten...*skäms*

7. Teknikprylar som fungerar problemfritt! Ärligt talat är detta nog mer en önskedröm än en hyllning...

8. Guitar Hero World Tour! Var på Sjöbo Fritidsgård med jobbet och lekte lite (jädrar vilken fin fritidsgård, den kan vi vara stolta över!) Där fanns ju GHWT komplett med trummor och allt...ojojojoj vad skoj det var...ska se om det går att få in en sådan nödvändig sak i budgeten hehe...;)...

9. Bollen! Tänk vad kul man kan ha med den där lilla runda saken...man kan ju hålla på och lira hur länge som helst! Fotbollen ska hyllas ordentligt!

10. Sweden Rock Festival! Ja jag veeeet att jag tjatar om den men den är så grymt kul att besöka!!! Och nu är det bara 87 dagar kvar ju! Ujujujuj så sugen man är...att få skråla med 20 000 pers i "I wanna rock"...där snackar vi LYCKA!

Tack för att du tog dig tid att läsa min lilla lista...skriv gärna i kommentarerna och komplettera gärna med fler saker som du tycker bör hyllas!

Kom ihåg, Each day`s a gift and not a given right...ta hand om er!

Rock on and stay true to heavy metal in the night!



(hihi)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag kan nog med säkerhet säga att jag håller helt och hållet med. Dog nästan av glädje när Selma sa: Mamma fin och tittade leende på mig och drog lite i min kofta. Det är liksom det som gör att det är värt det!!

2009-03-08 @ 23:46:33
Postat av: Anette....remember mer?

Ett litet tillägg: Vänner som säger att dom aldrig ska försvinna och inte gör det heller! Som alltid finns där även om det bara handlar om att växla några ord.

2009-03-10 @ 17:39:48
Postat av: Linda

Du får gääärna skicka en invite till Spotify till mig! =) [email protected]

Betty funkar jättebra! Liten och behändig och lätt att plocka med sig. Se till att du skaffar en med stort minne (min har 160 GB), så är man liksom på den säkra sidan. Net on net har faktiskt ett bra utbud till bra pris.

Lycka till! =)

2009-03-12 @ 19:13:51
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Micke Nyberg

HAHA, den va rolig

2009-05-27 @ 17:41:08
URL: http://www.myspace.com/mickenyberg74
Postat av: sandra

hoho den var fin den:)

2009-07-04 @ 20:19:13
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0