Back in the saddle!

Japp precis som är Aerosmith sjöng en gång i tiden så är jag nu tillbaka i sajberspäjs som sig bör. Likt fågel Fenix har jag nu rest mig ur askan (läs värsta influensan!). Det har varit en skapligt dryg sjukdomsperiod i fam Andersson/Ohlssons liv nu, hela lovet gick i feberdimmans tecken och eftersom kidsen inte har lärt sig att vara sjuka samtidigt så blir det rätt så låå-åå-ååå-åångdraget hehe. Oh well vi har alla överlevt detta och tar nya tag, ungarna ska till dagis och jag ska jobba imorrn, hipp hipp hurra:D. Började så smått trötta på hemmets trygga väggar.

Har förresten bokat en tid för gaddning (tatuering på svenska), Jäklar va sugen man är på att få sätta igång:D
Kompisen Herr Brorsson hade tur och fick en tidigare tid än undertecknad och blev gaddad idag det svinet ;) Och nej jag är inte alls avundsjuk!!!:D
Stiligt som attan!






Annars har ju veckan mest handlat om sjuka barn och pappor men även våffelbak...



...och att sen vila efter maten...




....och ungar som fått en våningssäng, här städar dom inför ankomsten av den...


...och så här gosigt blev det med en katt i våningssängen:D



Isabella knasar sig...



...tittut!...Rätt gullig unge faktiskt...tur att hon fått någonting efter sin far iaf haha:D


Vi har även hunnit dega :D, har man inga ideer så kan man ju alltid trycka upp degen i pannan...


Tänkte starta en liten tradition nu eftersom festivalsuget börjar dra igång på allvar nu så tänkte jag avsluta alla blogginlägg med en härlig bild från föregående festivaler...Enjoy!



Så Ladies and Gents...ta hand om varandra där ute!
Over and out!
/Claes


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska försöka skicka en bild till dig imorgon!

2009-02-18 @ 22:32:14
Postat av: Linda

Oh, ska bli kul att se vad det blir för gaddning! Gör du det här i stan? Går och funderar på en, men har inte fått ihop någon bra skiss...

Vart har du köpt din kompis-mössa förresten?

2009-02-19 @ 17:30:15
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Erica

ååh så söta ungarna är!! :) kul att du lägger upp så mycket bilder! :)

2009-02-21 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0